maandag 27 januari 2014

Een vruchtbare zondag...

Lou doet een middagdutje en ook manlief ligt languit in de zetel te slapen.  Het enige geluid dat ik hoor, is het tikken van mijn naaimachine...  Of hoor ik daar toch wat gesnurk op de achtergrond?  
Het kleedje uit vorig bericht is ingekort, een t-shirt is eindelijk versteld, het wikkeldeken voor de komende baby is afgewerkt en last but not least...  Lou haar carnavalpakje is ruim op tijd klaar!

De witte mouwen en de oranje broekkousen moet je er nog wel even zelf bij denken.  Nu hebben we weer een excuus om te gaan shoppen.



De inspiratie voor het pakje vond ik hier.  

5 opmerkingen:

  1. echt supermooi geworden, zou nog iets zijn voor mijne pinguinfreak hier.En bolt de machine goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn nieuwe naaimachine moest er al twee weken zijn, maar is nog steeds niet geleverd en mijn 'oude' machine is al lang verkocht. :(
      Ben dan maar op mama haar naaimachine begonnen, met het nodige gesukkel en gevloek. Maar het is gelukt, dat is wat telt!

      Verwijderen
    2. Oh nee, ik heb juist gebeld en mag vrijdag gaan voor gratis lesje (zal het zo terloops eens laten vallen ;-) ) Wel super dat je andere naaimachine snel verkocht is geraakt

      Verwijderen
    3. Oh super, geniet ervan!!
      Ik vrees dat het probleem bij de leveranciers ligt en ze er zelf niet veel aan kan doen. Begin nu toch wat ongeduldig te worden, want had nog wat dingetjes voor de doopsuiker liggen. Dan maar niet bevallen... ;)

      Verwijderen